Icon
Fashioncheque - AI integratie in de klantenservice
Fashioncheque - AI integratie in de klantenservice

Fashioncheque

Fashioncheque

In het afgelopen jaar is gewerkt aan het realiseren van de visie omtrent AI, waarbij deze succesvol is geïmplementeerd op de klantenserviceafdeling.

In het afgelopen jaar is gewerkt aan het realiseren van de visie omtrent AI, waarbij deze succesvol is geïmplementeerd op de klantenserviceafdeling.

In het afgelopen jaar is gewerkt aan het realiseren van de visie omtrent AI, waarbij deze succesvol is geïmplementeerd op de klantenserviceafdeling.

Van visie tot implementatie, AI bij Fashioncheque.

Van visie tot implementatie, AI bij Fashioncheque.

Van visie tot implementatie, AI bij Fashioncheque.

Van visie tot implementatie, AI bij Fashioncheque.

Heb je nog vragen over onze succes verhalen of wil je graag kennismaken? Neem gerust contact met ons op.

AI Consultancy

Icon
Mitchell en Ferry - Eigenaren Notive, Ventaro en Kings of Tech
Mitchell en Ferry - Eigenaren Notive, Ventaro en Kings of Tech
Mitchell en Ferry - Eigenaren Notive, Ventaro en Kings of Tech

Probleemstelling

Met duizenden klantenservice meldingen per maand was het duidelijk dat er kansen lagen bij de implementatie van AI of chatbot. Uiteindelijk is de visie gevormd in een aantal sparringsessies welke uiteindelijk de basis gelegd hebben voor de chatbot zoals hij nu te vinden is op fashioncheque.com.

Oplossing

We hebben vanuit Kings of Tech verschillende situaties beoordeeld en op basis daarvan geadviseerd een bestaande tool, rekening houdende met de hoge privacy- en security eisen die Fashioncheque hieraan stelde. Binnen enkele weken was het model dusdanig getraind dat het een groot deel van alle vragen zelfstandig kon behandelen!

Probleemstelling

Met duizenden klantenservice meldingen per maand was het duidelijk dat er kansen lagen bij de implementatie van AI of chatbot. Uiteindelijk is de visie gevormd in een aantal sparringsessies welke uiteindelijk de basis gelegd hebben voor de chatbot zoals hij nu te vinden is op fashioncheque.com.

Oplossing

We hebben vanuit Kings of Tech verschillende situaties beoordeeld en op basis daarvan geadviseerd een bestaande tool, rekening houdende met de hoge privacy- en security eisen die Fashioncheque hieraan stelde. Binnen enkele weken was het model dusdanig getraind dat het een groot deel van alle vragen zelfstandig kon behandelen!

Probleemstelling

Met duizenden klantenservice meldingen per maand was het duidelijk dat er kansen lagen bij de implementatie van AI of chatbot. Uiteindelijk is de visie gevormd in een aantal sparringsessies welke uiteindelijk de basis gelegd hebben voor de chatbot zoals hij nu te vinden is op fashioncheque.com.

Oplossing

We hebben vanuit Kings of Tech verschillende situaties beoordeeld en op basis daarvan geadviseerd een bestaande tool, rekening houdende met de hoge privacy- en security eisen die Fashioncheque hieraan stelde. Binnen enkele weken was het model dusdanig getraind dat het een groot deel van alle vragen zelfstandig kon behandelen!

Heb je nog vragen over onze succes verhalen of wil je graag kennismaken? Neem gerust contact met ons op.

Heb je nog vragen over onze succes verhalen of wil je graag kennismaken? Neem gerust contact met ons op.

Heb je nog vragen over onze succes verhalen of wil je graag kennismaken? Neem gerust contact met ons op.

Heb je nog vragen over onze succes verhalen of wil je graag kennismaken? Neem gerust contact met ons op.

Oplossing

We hebben vanuit Kings of Tech verschillende situaties beoordeeld en op basis daarvan geadviseerd een bestaande tool, rekening houdende met de hoge privacy- en security eisen die Fashioncheque hieraan stelde. Binnen enkele weken was het model dusdanig getraind dat het een groot deel van alle vragen zelfstandig kon behandelen!